daddys

Beware the fury of a patient man

För att undvika missförstånd

Kategori: Pappa

Ska någon behöva utsättas för det jag, min familj och mina vänner utsätts för sedan en tid, för att jag har uttryckt min åsikt att barns rätt till bägge sina föräldrar skall respekteras? Har vi inte en lag som skyddar min rätt att uttrycka den åsikten utan att jag för den skull skall behöva drabbas av reprisalier, förföljelse och förtal?

Nu tycker någon tydligen att det var en bra idé att registrera en profil på blogger i mitt namn. För att sedan smyga runt på människors bloggar och hota och dumma sig i mitt namn. Är det fortfarande någon som tvivlar på att det är ytterst tveksamma figurer som är i farten. Anonyma vidriga stalkers som agerar i ett enda syfte. Jag skall misskrediteras, mitt namn skall dras i smutsen och jag skall förlora all trovärdighet.

Om det dyker upp fler intelligensbefriade inlägg på folks bloggar som ser ut att vara skrivna av mig så finns det anledning att ifrågasätta dessa.

Min profil på blogger är denna och ingen annan.  http://www.blogger.com/profile/12572807822123049276

Andra märkliga hemsidor som jag aldrig har registrerat mig på börjar också dyka upp. Där jag i det närmaste beskrivs som någon sorts jävla koncernledare.

Jag är förbannad. Man gör inte så här mot människor för att man inte gillar vad dom skriver. Man gör det överhuvudtaget inte. Inte om man är frisk.




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer

  • Bitten säger:

    Jisses!!! :-( Folk ÄR verkligen inte kloka nånstans!!

    2010-06-27 | 21:50:54
  • Tommy Jonsson säger:

    Bra jobb du gör Daddy!

    Efter att ha varit med i kampen i 22 år är jag inte på något sätt förvånad hur barnets och den biologiska faderns relation motarbetas.

    Att förneka barnets och faderns mänskliga rättigheter är ett grovt brott. Detta måste vi fortsätta att beivra.

    Enligt min erfarenhet förekommer det mycket sällan att en biologisk far vill förneka modern en relation med barnet.

    Däremot kan tydligen både annonyma och vissa offentliga inte acceptera ett litet barns relation till sin far. De är lätt att konstatera dessa fakta.

    Kampen fortsätter Joakim.

    2010-06-27 | 22:01:43
  • Alexis säger:

    Daddy; Var/när/hur har Monika Antonsson försvarat någon som har registrerat sig på blogger i ditt

    namn för att smyga runt på bloggar och misskreditera dig? Var/när/hur har Monica Antonsson försvarat ett sådant beteende?

    2010-06-27 | 22:26:57
  • Daddy säger:

    Och var Alexis har jag påstått det? Hon försvarar packet som med dessa metoder utsätter mig för detta.

    Det är vad jag har sagt och det är vad hon gjort.

    2010-06-27 | 22:38:14
    Bloggadress: http://daddys.blogg.se/
  • Alexis säger:

    Ok, Daddy. Trodde du avsåg någon enskild person, som MA då skulle ha försvarat. Nå, allt det här är inte alls lätt att förstå eller få något grepp om. Det klarnar väl med tiden.

    Ha det så bra som det går!

    / Alexis

    2010-06-27 | 23:14:12
  • Gunilla Englund säger:

    Hände precis en märklig sak på Monicas blogg



    Fredrik Ekstrand skrev ett inlägg där som han signerade.

    En Anonym svarade:



    För info Monica. Korrupt Polis mm 18.35 är en av daddys anhängare. Ledande på nätet i verbala trakasserier av Bjästaflickorna.



    Dömd för olaga hot mot den flicka som han trodde var hans flickvän, eftersom han bestämt att hon borde vara det.



    Finns en hel fb-tråd om galningen.

    https://www.flashback.org/t1176145



    Hans omdöme skulle jag inte ge två rubel för i dom här sammanhangen.



    Jag svarade under mitt fullständiga namn och försvarade detta fula, osanna och elaka påhopp.



    Fredrik var en av flera administratör i Facebookgruppen till stöd för Bjästapojken. Fredrik ifrågasatte rättssäkerheten för den dömnde 15årige pojken.

    Fredrik har definitivt Aldrig smutskastat eller ens kommenterat flickorna, däremot ifrågasatt många märkliga domar.

    Att sedan referera till FB-tråden gällande hans egen dom känns föga tillförlitligt. Allt som skrivs på FB är ju som vi alla vet sant .. (obs ironi)



    Nåväl.. Monika har nu tagit bort /raderat min kommentar, men låtit den anonyma som förtalar Fredrik stå kvar.



    2010-06-27 | 23:42:55
  • Gunilla Englund säger:

    Reagerade även stort på att Maddes adress ligger kvar.

    Det är knappast så att Monica kan ha missat efter Maddes påpekande och det är heller knappast så att Monica tror att Madde lagt ut den själv för att fansen ska skicka blommor.



    2010-06-27 | 23:55:55
  • ann säger:

    Hej igen Daddy. Strax efter att du skrivit så dök samma person upp men nu under Daddy och sent här ikväll så har en som kallar sig systerdyster gett mig info om att symbolen framför namnet ska vara röd, inte grå, vilket stämmer upptäckte jag - man loggar bara ut och skriver namn och en url och så ser det "äkta" ut. Kan väl påpeka att även denna systerdyster som uppmanade mig att bara tro på signaturer med färg själv hade en symbol utan...



    Vad jag tror nu är att diverse folk vill få till ett storkrig genom att tussa ihop folk på olika bloggar så kolla färgen på symbolerna är mitt råd - jag kände inte själv till detta...

    2010-06-28 | 00:50:50
  • ann säger:

    insåg nu att du inte alls har samma funktioner som jag utan att bara namnet kommer upp här...

    2010-06-28 | 00:56:20
  • Pether säger:

    Den SysterDyster som skriver på din blogg är den äkta systerdyster, hon försöker bara få folk att tro att det är någon annan som använt sig utav hennes nick.

    2010-06-28 | 01:47:32
  • Madde säger:

    Gunilla: hon har dessutom mage att lägga ut det jag kopierade åt henne för att hon skulle hitta hela kommentaren och ta bort den.

    Vad gör människan då?

    Hon tar bort den kommentaren där min adress står, GODKÄNNER min kommentar där jag kopierade för att hjälpa henne att hitta adressen hon påstod inte fanns.



    Även min sambos adress dvs samma som min ligger där, men det är väl hans ansvar enligt hennes sätt att se på det.



    Om jag inte missminner mig så har detta hänt innan men då har det gällt andra personer.



    2010-06-28 | 01:50:53
  • Anonym säger:

    Men för sjutton, ja kom på det.



    Det är ju fullmåna och alla varulvar är ute på vift, du har hamnat på Monicas trivsamma host harkel blogg.



    Smält silvret och ladda bössan!!

    2010-06-28 | 01:53:14
  • Anonym säger:

    Jag börjar om:



    Men för sjutton, jag kom på det.



    Det är ju fullmåne och alla varulvar är ute på vift, de har hamnat på Monicas trivsamma host harkel blogg.



    Smält silvret och ladda bössan!!



    2010-06-28 | 01:54:21
  • Moi Marie säger:

    Nej, folk verkar inte riktigt kloka! Sen undrar vi varför ungar mobbar varandra i skolan osv. De lär sig väl hemifrån, antar jag.

    2010-06-28 | 08:34:43
  • susanna svensson säger:

    Missa inte detta går att lyssna på i efterhand mycket bra inlägg om bla vårdnadstvister på ring p1 i dag ca 10 minuter in i programmet

    2010-06-28 | 09:31:56
  • ann säger:

    @Pether



    Och hur kan du veta det? Alltså att det är den äkta systerdyster som skriver på min blogg? Jag säger som till de på fb - håll er till sådant ni kan verifiera, till fakta och sug inte in precis vad skit som helst som skrivs - det enda det åstadkommer är kaos och misstänksamhet!



    Systerdyster har aldrig varit i närheten av min blogg tidigare så varför skulle hon dyka upp där nu?

    2010-06-28 | 10:36:20
  • Anonym säger:

    Jocke, på allvar, håll dig långt från Monica Antonsson.

    Det har slagit runt för henne och hennes påhejjare tror att de gör något bra, men de borde istället försöka få henne att lugna ner sig i sin jakt (och förbannade lögner) på dig och de runt dig.

    Hon tycker inte om att folk blir uthängda, men det är ju de som HON anser inte skall bli uthängda.

    Nu har hon lyckats med att (tror hon) hjälpa till för att hjälpa Systerdyster att hämnas.

    Monica bara MÅSTE se till att vara inblandad i det mesta, förmodligen ett tvångsbeteende.

    2010-06-28 | 11:53:53
  • Alla andra gamla ex säger:

    Jocke !!



    Kolla in den nya filmen på http://www.yakida.se/film1.html



    Ruta C35

    2010-06-28 | 21:50:25
    Bloggadress: http://www.yakida.se/film1.html

Kommentera inlägget här: