daddys

Beware the fury of a patient man

Hönor spekulerar

Kategori: Allmänt

Mitt förra inlägg väckte en känslor. Precis som väntat. En del blev förvånade, andra förbannade. en del på mig och andra på Syster Nordenbäck, som plötsligt tycktes gå under jorden. HenrikJ också. Ett tag hoppades jag faktiskt att hon förstått att det vore dumt att trappa upp kriget ytterligare, och lämnat tråden. Men inte. Snart repade hon nytt mod och var igång igen tillsammans med radarpolaren Sjelin. Dessa två damer tycks ha fått mig på hjärnan. Naturligtvis påstår dom nu att jag hängt ut en stackars oskyldig sjuksköterska. Precis som befarat. Undrar varför den stackars oskyldiga sjuksköterskan gjort 58 bekräftade besök på min blogg bara den sista månaden? Och varför just mitt inlägg "Vad är detta för sjuk människa?" väckte så stort intresse att hon var här 16 gånger på ett par dagar?

På Flashback kacklar man vidare


Så här skriver "ståltomten" i ett av sina inlägg:

Jag förstår det inte. Detta är ett debattforum. Varför ska vi inte kunna debattera detta, om en önskvärd sidoeffekt till och med kan vara att Joakim lägger ner sina vendettor och sitt bloggande och fokuserar på att bara vara en vanlig och lycklig förälder?

Vad säger man? En vanlig lycklig förälder? Vad betyder det? Att betala underhåll varje månad och gå och fundera på hur ens barn mår? Hur hon har det? Att sakna henne varje dag?

Hur är det ställt med intelligensen då man skriver något så infantilt?

Signaturen "Darkmore" skriver:
Ser man spöken överallt, får man hjärnspöken.

Jag önskar att det bara vore hjärnspöken. Sådana finns det visst hopp om att bota har jag hört. Men dom som förstör min dotters liv är inga spöken. Dom är människor av kött och blod. Människor som hela tiden hävdat att dom agerat för barnets bästa. Man har konstant vägrat att lyssna på ett enda ord jag har sagt. Redan 2007 skrev jag i ett yttrande till den första vårdnadsutredningen, exakt vad som skulle komma att ske om dom tog vårdnaden ifrån mig. Allt jag skrev då har besannats nu. Men lyssnade dom? Nej, naturligtvis skrev jag för döva öron som vanligt. Nu står vi med facit.

Men på tal om hjärnspöken


Förtalskampanjen mot mig är inte speciellt kul, även om det känns lite lättare nu när man fått ansikten på dom värsta. Men ett och annat har, tro det eller ej, faktiskt också varit hysteriskt roligt. Texten nedan är hämtad från bloggen "Sanningen om Daddy" från mitten av april.

Igår satt jag med några goda vänner (jo jag har sådana) vilket också syns i FB tråden. Vi hade tagit några öl och ett par whisky (detta borde ju ge bränsle till en sådär 10 sidor till i tråden), då jag öppnade och läste lite högläsning av det jag sparat från SOD. Till slut satt vi här allihop dubbelvikta av skratt. Så jag får väl tacka för alla glada stunder som "Henke" gett mig också även om dom är lätträknade. För mig är detta humor på hög nivå. Jag vet inte om ni också kommer att tycka det, eller om man måste vara insatt? Vi får väl se.

Bakgrunden till diskussionen som utbröt på SOD var att någon hade varit inne på "creeper" och upptäckt att någon på SCB (statistiska centralbyrån) varit på osedvanligt många besök på deras lilla blogg.

Sedan drog det igång:

helskummt med scb, va har de här å göra?
17 april 2010 19.00
Anonym sa...

Med vänner som Mikael Karlsson behöver inte Daddy oss. Jag vet inte hur många taskigt stavade inlägg jag har läst av den personen, där information delges oss. Information som Daddy har skrivit någon annanstans. Antingen är de riktigt goa vänner där den ena parten inte kan hålla information för sig själv eller så är det en och samma person.
17 april 2010 19.00
Anonym sa...

"Vi"?

17 april 2010 19.01
Anonym sa...

Jag är inte så konspiratoriskt lagd. Jag tror att det är så enkelt att det är nån som jobbar på SCB och som läser och skriver här.

17 april 2010 19.02
Anonym sa...

Jag skulle också vilja veta mer om den här K-Å Bjurkvist som kommenterar här.

17 april 2010 19.03
Anonym sa...

19:00 - Håller med!
17 april 2010 19.04
Anonym sa...

18.57 : Joakim Ramstedt slingrar sig misstänkt. Varför lämnar han inte ut alla dokument oss här? Varför låter han oss inte veta att han är inbegripen i ett aktuellt ofredandemål? Han har ju byggt sin "karriär" på detta med källkritik och sanningar?!
Har ni sett hans blogg? Helt fixerad vid feminister!!!
17 april 2010 19.04
Anonym sa...

Paranoida vanföreställningar finns det tillräckligt av i bloggosfären. Släpp SCB!
17 april 2010 19.05
Anonym sa...

19.02 - Vem jobbar från tidig morgon till midnatt?
17 april 2010 19.05
Anonym sa...

19.05, tydligen de som jobbar på SCB.
Instämmer med 19.05.
17 april 2010 19.07
Anonym sa...

Det är något riktigt mystiskt på gång med SCB. Vanliga anställda har för mycket att göra på jobbet för att kunna sitta och läsa en blogg under timme efter timme. Ännu mer mystiskt blir det när övervakningen sker ända fram till 23 på kvällen.
17 april 2010 19.08
Anonym sa...

Intämmer med 19.05 nummer 1, ska det vara förstås.
17 april 2010 19.08
Anonym sa...

Ja, det är väl egentligen bara roligt om anställda på SCB är så fascinerade av denna blogg att de hålls här hela tiden:)
17 april 2010 19.10
Anonym sa...

När det gäller det här med SCB - det man kan undra över är ifall det är någon där som har särskilda möjligheter att kolla ip-nummer som jobbar på det, eller om det är någon som bara är intresserad av att ta del av alla länkar som lagts ut här mot daddys och hans anhang för det kanske kan vara avslöjande och för SCB än så länge icke kända kopplingar. Om det däremot är någon med känningar i papparättsrörelsen så kan det ju vara obehagligt för de som skriver här. Men då är ju skadan redan skedd i så fall. Om det då kommer några uthängningar från daddygänget, så kanske man vet var de kommer ifrån i så fall - att de känner någon som jobbar på SCB, i så fall kan man anta att det är någon som missbrukar sin ställning. Men som sagt det är ju spekulationer, det kan lika gärna vara någon som är på vår sida. Och är intresserad av att ta del av 'ny' info om papparättsrörelsen.

När det gäller vilka som kollar Daddys blogg så ser det ju inte så bra ut för honom om man ska vara ärlig -
http://gnuheter.com/creeper/site/daddys.blogg.se
17 april 2010 19.10
Anonym sa...

precis, helskummt att de har koll på bloggen, verkar som de satt bevakning på den, typ dygnet runt, kan det vara daddy som har kontakter där?
17 april 2010 19.11
Anonym sa...

Att SCB lagt in ett vak på denna sida är inte alls konstigt eller mystiskt. Så lägg ner sånt jävla konspirationssnattrande!
Någon har helt enkelt köpt en tjänst från SCB som har autokoll på sidan. Det behöver inte vara allvarligare än att man scannar av t ex sajter där ordet feminist finns inför t ex en större avhandling, forskning, politisk debatt eller annat.
17 april 2010 19.12
Anonym sa...

Instämmer med att det knappast kan vara någon anställd som följer bloggen. Då hade det inte pågått så sent på kvällen. Kontorsanställda slutar jobba vid 5-6-snåret. De sitter inte på jobbet till 11 på kvällen bara för att läsa bloggar.
17 april 2010 19.13
Anonym sa...

Appropå troll och vända fokus.

Glöm SCB...
17 april 2010 19.16
Anonym sa...

Kollade SCB:s lista senaste dygnen - den ser ut så här: http://www.b19.se/mediacreeper/name/SCB+Statistiska+Centralbyr%C3%A5n

De kanske följer den här diskussionen - för de är inne hos Monica Antonsson och Daddys också.


Samtidigt - oproportionerligt många träffar just på denna.
17 april 2010 19.16
Anonym sa...

19.10 - Låter inte alls bra om SCB kan kolla av ip-nummer! Kan inte bloggägaren kolla med SCB varför de spanar på oss?
17 april 2010 19.16
Anonym sa...

19.12 - Förlåt, så måste det ju naturligtvis vara - autokoll, tänkte inte på att SCB säljer tjänster till andra.

Undrar vilka 'key words' de gått på.

Tror inte det är 'feminism' i alla fall för det nämndes knappt på flera av de sidorna de varit inne och scannat.
17 april 2010 19.20
Anonym sa...

Men för jösse namn!
SCB kan väl inte kolla folks IP-nummer. Inte mer än vem som helst som använder sitemeter. Det går ju inte att knyta till person.
17 april 2010 19.20
Anonym sa...

Jobbar Kjell Åke på SCB?
17 april 2010 19.22
Anonym sa...

19.16 : men för fanken! Skärp dig! Tänk till innan du postar inlägg. VARFÖR menar du att SCB skulle vilja ha våra ip?? Varför? Och varför skulle i så fall bloggägaren kolla varför de SPANAR (vilket jävla ordval!) på oss. Kolla själv isåfall!
Det är inlägg som ditt som sänker oss fullständigt och samtidigt ger Daddy en möjlighet att skrattande höja sitt ölglas.
Nä, konspirationsidéer kan Daddy och hans havsmö hålla på med. Dra inte in denna blogg i den skiten.
17 april 2010 19.23
Anonym sa...

Fr.o.m. nu kommer jag bara kommentera här via anonymiseringstjänster. Det verkar jävligt oroande att den här bloggen är mer övervakad än Politiskt Inkorrekt! Nu förstår man att papparörelsen har kopplingar jävligt högt upp i samhällstoppen!!!
17 april 2010 19.24
Anonym sa...

du vet väll inte om scb kan anlita fra? fra kan ju kolla allt på nätet
17 april 2010 19.26
Anonym sa...

Jag vet att papparörelsen är lierad med katolska kyrkan. Pedofiler allihop. Tydligen har de nästlat sig in på SCB nu också.
17 april 2010 19.27
Anonym sa...

Snälla bloggägarna. Ta bort lite troll som 19.16 och 19.24 innan vi blir idiotförklarade.
17 april 2010 19.27
Anonym sa...

19.24 - Bra idé! Det är nog bäst att ta det säkra före det osäkra här. Innan bloggägaren fått besked från SCB är det nog bäst att dölja sina spår så mycket man kan!
17 april 2010 19.28
Anonym sa...

Sanningen om Daddy 2 är lite lustig. Daddy sitter och småpratar för sig själv. Det är ju så, de bästa svaren får man när man frågar sig själv. :-)
17 april 2010 19.28
Anonym sa...

Tror att 19.27 - 2:a inlägget har rätt faktiskt - trots att det var jag som började fundera över scb:s heltidsscanning.

Vi får inte bli konspiratoriska.

Det var bara något jag läste av den här Mikael Karlsson på Daddys Sverige som gjorde mig lite konfunderad: Han skrev nämligen tvärsäkert att de skulla hänga ut alla här och att de spelade ingen roll om de hade anonymiseringstjänst eller inte - de skulla kunna kolla ändå (ja, det gällde väl då vilka som varit inne på Daddys Sverige eller Daddys blogg då). Jag bara tyckte det var så konstigt uttalande. Hur skulle de kunna gå förbi VPN-tjänster? Vad har man för tekniska möjligheter då? Det är väl ingen som kan kringgå alla anonymiseringstjänster. Det skulle betyda att man känner varenda ISP och att de skulle ha läckor överallt. Så det låter ju löjligt.
Så det var väl bara ännu ett av de storhetsvansinniga uttalandena. Ändå blev jag lite konfunderad. För det lät så tvärsäkert och triumferande, ungefär som han inte kunde låta bli att avslöja ett äss i ärmen.
Men som sagt, det var nog bara skitsnack.


Anonym sa...


Akta er för att gå in på SoD2. De samlar säkert också IP-Nummer. Det gäller verkligen att vara försiktig när man har med maktpapporna att göra. De har nästlat sig in på många ställen i samhället.
17 april 2010 19.34
Anonym sa...

19.27 är antagligen en av Daddys utsända som vill få oss att avslöja våra IP-nummer. Var försiktig och låt er inte luras.
17 april 2010 19.34
Anonym sa...

Bloggägaren verkar inte vara här just nu. Har
SCB stängt för dagen eller?
17 april 2010 19.38
Anonym sa...

19.33. Det låter ju helvrickat. Varför skulle Daddys vilja "hänga ut" alla som varit inne på deras egna bloggar. Det kan ju vara Daddys egna anhängare. Nu fattar jag ingenting?
17 april 2010 19.38
Anonym sa...

Ingen som kan berätta något om Kjell-Åke Bjurkvist? Vem är han som plötsligt dyker upp här? Hans blogg verkar inte riktigt sund om man säger så....
17 april 2010 19.39
Anonym sa...

19.33 - Kanske visste Mikael redan då att SCB inlett övervakning? De kanske har helt andra resurser än vi förstår? Anonymiseringstjänster borde hur som hjälpa lite trots allt. Lite svårare borde det blir för dom.
17 april 2010 19.39
Anonym sa...

19.20 - Ursäkta den tekniskt okunnige. Du skriver: "SCB kan väl inte kolla folks IP-nummer."

Men hur kan Daddys blogg gå in och avslöja vem som hade den här bloggen. Hur gör de då.
Hur kan Monica Antonsson och hennes 'grävare' kolla vem som har visst ip-nummer. Det har jag aldrig fattat. Hänga ut folk med namn och adress utifrån att de kommenterar på bloggar. Jag fattar inte hur de kan göra det.

ISP:n får ju inte lämna ut folks namn och adress, bara till polis och myndigheter.


Hur kommer det sig att dessa bloggare kan göra det, eller hota med det, bara för att någon kommenterar anonymt på deras bloggar.

Kan någon förklara det för mig? För jag fattar inte hur. Om jag fick veta att min ISP lämnat ut namn och adress på mig baserat på att någon frågat utifrån mitt ip-nummer så skulle jag väl anmäla dem, och naturligtvis aldrig mer anlita dem.


Förklara snälla nån som vet. Jag fattar inte hur sånt kan gå till.


De kan väl inte ha befogenheter som bara polis har.
17 april 2010 19.40
Anonym sa...

19.28: "...bäst att dölja sina spår så mycket man kan!"

VAD är det du vill dölja? Skärpning! Nu går du i Daddys ledband. Vad kan vara så farligt att du måste dölja dina spår? Fatta att ditt ip INTE är ditt fingeravtryck, det är inte knutet till din fysiska person.

17 april 2010 19.41
Anonym sa...

19.40. Daddy har aldrig avslöjat vem som har den här bloggen. Han sitter och gissar på diverse "fiender".
Monica Antonsson och hennes 'grävare' gjorde precis samma sak.
17 april 2010 19.44
Anonym sa...

19.38, Är det bloggägaren som sitter på SCB????
17 april 2010 19.45
Anonym sa...

19.27 - 1 är ett troll.
17 april 2010 19.46
Anonym sa...

Vem skulle ha köpt en tjänst som automatiskt skannar av just den här bloggen av
SCB? De enda jag kan tänka mig är Daddy eller någon annan från papparörelsen. Det gör mej ännu mer rädd. Var får de alla pengar från och varför ska de kolla av oss? Vad är det för information de fiskar upp om oss? Det kanske är mycket mer än ip nummer? Tycker det här börjar bli riktigt otäckt.
17 april 2010 19.49
Anonym sa...

tänker oxå köra anonymtjänster nu, har blitt farligt här nu
17 april 2010 19.50
Anonym sa...

19.38 skrev: "Bloggägaren verkar inte vara här just nu. Har SCB stängt för dagen eller?"

Du när jag kollade ifall
SCB scannade bloggen så var det den här sidan jag gick in på.

http://www.b19.se/mediacreeper/name/SCB+Statistiska+Centralbyr%C3%A5n



Det är liksom ingen fake - utan länkade från topplistan på creeper vilka som kollat mest den veckan.

http://www.b19.se/mediacreeper/toplist

17 april 2010 19.51
Sanningen om Daddy sa...

Vi är inte oroade över att SCB är inne på bloggen. Det låter kryptiskt men mer än så vill vi inte skriva just nu. Så alla ni som är oroade över att vara övervakade av FRA, Katolska kyrkan, pappagrupper o.s.v. kan känna er helt lugna. Det finns en enkel förklaring.

Hoppas det kan lugna något även om det ser väldigt luddigt ut. Vi på SoD har dock ingen som helst koppling till
SCB.
17 april 2010 19.52
Anonym sa...

Nu får ni banne mig ge er! Antingen är ni yra höns hela bunten och då ger ni Daddys rätt eller så är alla inlägg med konspirationstendenser skrivna av Daddy, Rospiggen och resten av gänget för att haussa upp stämningen. Fokus har hur som helst flyttats och DET gör nog Jocke nöjd. Med tanke på att Flashbackare idag gick ut med att J återigen var anklagad för ofredande så kan jag nästa tro att det är detta han vill flytta fokus från.
INGEN vanlig bloggare kan härleda ett ip-nr till en fysisk person. Försök att förstå detta. Däremot kan man knyta en person till ett ip-nr om man t ex fått ett mail från en person, eller känner någon som känner någon som har fått mail.
Hädanefter kommer iaf jag att se alla konspirationsinlägg här som en produkt från Daddy.
17 april 2010 19.54
Anonym sa...

Daddy sågs senast i trakterna av Enköping där han går skallgång tillsammans med Mikael Karlsson. De föreföll förvirrade och letade efter en halvbror till Benny.
17 april 2010 19.55
Anonym sa...

ska nog inte skriva nått mer på ett tag, får se va som händer med scb först
17 april 2010 19.56
Anonym sa...

Varför trampar ni i Daddys fälla igen och igen?
Nu när det började bränna till lite grann sprutade det ut SCB-inlägg. Varför?

Vad är det vi inte ska rikta strålkastaren på?
Tillbaka till diskussionen!
17 april 2010 19.58
Anonym sa...

En sak till - den som frågar vad vi har att dölja har ju helt rätt. Här har ingenting annat än ytterst välformulerade och välgrundade inlägg postats.


Så det är definitivt ingenting att oroa sig för.

Men det här med hur bloggare kan hota med att hänga ut anonymas identitet baserat på ip-nummer det fattar inte jag.


För de har ju hängt ut folk.

Hur har de kunnat det? Eller ta reda på vilka som ligger bakom bloggar.

De har väl gjort det vid flera tillfällen - jag förstår fortfarande inte riktigt hur de kan göra det.

17 april 2010 20.00
Anonym sa...

Jag kommer hålla mig till anonymiseringstjänster vad SoD än säger om SCB. Det här verkar inte sunt! Något är jävligt fel när den här bloggen är mer övervakad än vad Politiskt Inkorrekt är!!!!
17 april 2010 20.01
Anonym sa...

20.01 - Kan bara instämma. Något stämmer inte när den här bloggen ligger högre i topplistan över övervakade bloggar än vad politisktinkorrekt gör.
17 april 2010 20.04
Anonym sa...

20.00. Jamen suck och suck igen.

"För de har ju hängt ut folk.
Hur har de kunnat det? Eller ta reda på vilka som ligger bakom bloggar"

Ett enda exempel tack!

Jag tror också att massor av Daddyfolk är här och flyttar fokus just nu.

17 april 2010 20.08
Anonym sa...
Det här inlägget har tagits bort av bloggadministratören.
17 april 2010 20.08
Anonym sa...
Det här inlägget har tagits bort av bloggadministratören.
17 april 2010 20.16
Anonym sa...

Radera 20.08!!!!!!
17 april 2010 20.17
Anonym sa...

Förlåt! Jag missade! Ta bort tösen namn men låt gärna mitt inlägg ligga kvar!
17 april 2010 20.18
Anonym sa...

Med anledning av vad sanningen om daddytva grovlögnar om.

Han påstår att bloggägaren sitter och skriver 90 % av inläggen.

Jag kan tala om att jag är den som skrivit och lagt ut alla länkar om Richard Gardner, PAS (leadershipcouncil.org), Föreningen Pappa-Barn (Alonzos marknadsföring om sig själv som psykolog, medverkan under IFO-dagar 2007 om PAS,, länk till IC om artikeln i Kvällsposten 1009 om 'massinvandring', inläggen om Nils-Göran Areskoug och hans 'diagnosmanual' samt hans privata hemsida ARE Akademi, om 'Rättsstatens vänner' Rigmor Robert, även länken till hans Newsmillartikel och att Daddy bloggat om den, infon om att Nils-Göran Areskoug också är knuten till Strömstad Akademi som består av pensionerade professorer, Papparättsgruppens Uffe Anderssons varning i kommentarsfält om att inte 'öppet pusha' NKMR, gruppfotografiet på Pelle Billings som visar att alla de här PAS-förespråkarna känner varandra och samarbetar: IC, Daddy, Föreningen Pappa-Barn, Papparättsgruppen, länk till sida som visar också anknytningen till Gösta Emtestam, Länken som visar Lena Hellblom-Sjögrens artikel i Psykologtidningen om PAS, hennes gemensamma lobbande med Alonzo och Föreningen Pappa-Barn i Almedalen 2009 m m

OCH JAG ÄR INTE BLOGGÄGAREN till den här bloggen.


Utan en vanlig privatperson som överhuvudtaget inte har med bloggägaren eller några av de andra grupperingar som Sanningen om Daddytva nu gör gällande.
Att andra däremot klippt från texter som jag skrivit och lagt in i sina bloggar kan inte jag ansvara för.

Men jag har ingen som helst koppling till dem, den här bloggägaren eller någon av de som tagit tagit citat utan att ange att de hämtat informationen någon annanstans ifrån.

Däremot så sympatiserar ju jag, liksom många andra anonyma här med att Sanningen om Daddy startats.


Så min uppmaning till Sanningen om Daddy2 är:

Sluta att sprida lögner.

Ni ljuger kraftigt. Och det är inte mer än vad man har att vänta sig från Papparättsrörelsen.

De ljuger hela tiden.

17 april 2010 20.18
Anonym sa...

Ojdå, här var det många inlägg. Någon som verkligen kan förklara varför SCB visar ett sådant enormt intresse för Sanningen om Daddy? Det kan knappast vara en slump att just den är bloggen har så många besök av dom.
17 april 2010 20.20
Anonym sa...

Är det någon som har en aning om vilken form av ofredande JR har utsatt någon för?
Kan man på något sätt få reda på det?
Kan polisen gräva fram anmälan med hjälp av person nr eller?
17 april 2010 20.21
Anonym sa...

Ursäkta korrigering - länk till IC:s artikel i Kvällsposten om 'massinvandring' från 1998 var det korrekta, råkade skriva fel 1009 -
17 april 2010 20.21
Anonym sa...

20.16: Du skriver "Vem fan är du?"
Är det viktigt för dig?
OM det är viktigt för dig så kan jag säga att jag kallas Lisen, bosatt i mellersta Sverige. Sambo, mor till flera barn i skolåldern. Om jag sedan far med sanning vet ju bara jag och det är detta som är så fascinerande med nätet. Du ställer en aggressiv fråga om min identitet men är paradoxalt nog själv anonym.
17 april 2010 20.23
Anonym sa...

20.20: det finns säkerligen en mycket rationell förklaring till det. Ett tänkbart scenario kan vara att någon eller några journalister (finns gamla inlägg om detta i Daddys blogg) påbörjat artikel alt artikelserie eller så är det annat media som planerar ngt jobb. att följa intresset av denna blogg samt andra knutna till Daddy via SCB kan ge media verktyg för att mäta hur viktigt detta ämne är. Förenklat: vad är det människor läser och är intresserade av idag. Hänger du med?
17 april 2010 20.27

Anonym sa...

*ROFL*

Så här roligt har jag inte haft sen gammelmormor skulle lära sig köra moped.

Begreppet hönsgård får en helt ny betydelse.

Fan jag får kramp.



Glad fortsättning på midsommaren.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer

  • nef säger:

    Hehe. Det där minns jag, men det var kul att se det igen. :D

    2010-06-26 | 17:22:56
    Bloggadress: http://nef.teflonminne.se
  • valens säger:



    För de oinitierade skulle kanske kombinationen, Sergej Prokofjev – David Bowie, låta konstigt.



    Här har ni Prokofjevs oförglömliga verk - första delen av en ”kort version” tolkad av Bowie...

    http://www.youtube.com/watch?v=kpoizq-jjxs



    2010-06-26 | 17:39:42
    Bloggadress: http://valens.nu
  • Medborgare X säger:

    Jocke!



    Ja, vilken hönsgård! Man kan inte annat än skratta åt eländet.



    Själv skulle jag inte bli förvånad om det är den andra ägaren till bloggen Sanningen on Daddy (den person som själv kallar sig just "Sanningen om Daddy") som jobbar på SCB. Det skulle förklara varför denne skriver "Vi är inte oroade över att SCB är inne på bloggen. Det låter kryptiskt men mer än så vill vi inte skriva just nu." samt varför SCB gör så många besök på både SoD, Daddys och Monica Antonssons blogg under den här tidsperioden.



    Ha en fortsatt bra midsommarhelg tillsammans med dina vänner. Unnar er gärna några öl och ett par whisky, det förtjänar man ibland. Men man behöver ju inte låta det gå till överdrift:



    http://medborgarperspektiv.blogspot.com/2010/06/glad-midsommar_25.html



    :-)

    2010-06-26 | 17:49:23
    Bloggadress: http://medborgarperspektiv.blogspot.com/
  • Daddy säger:

    Hej Medborgare



    Ja jag har också tänkt den tanken.

    2010-06-26 | 21:59:37
    Bloggadress: http://daddys
  • Anonym säger:

    JA.



    Skaparen av "Sanningen om Daddy" arbetar på SCB.



    SCB är en statlig myndighet. Begär ut vartenda logguppgift nu.



    Sätt folk till att åka tid och handgripligen gräva ut uppgifterna.

    2010-06-27 | 18:15:50
  • Anonym säger:

    När jag läser detta inlägg igen kan jag inte låta bli att ta fram känslan då det begav sig och alla små roliga kommentarer gjorde att SoD fick stänga.

    Det var humor på hög nivå och nu får jag möjligheten att återuppliva det igen.

    Tack för det daddy, TACK!

    2010-06-28 | 08:58:46

Kommentera inlägget här: