daddys

Beware the fury of a patient man

ALLA borde se dessa filmer

Kategori: Pappa

Sir Bob Gelofs filmer
Jag kraschade. Därför har bloggen blivit lidande. Anledningen har förstå med den juridiska strid jag är indragen i att göra.
Om ni ser filmerna som Sir Bob Geldof har gjort kommer ni att förstå allting mycket mycket bättre.
Varje avsnitt är ca en kvart. Men jag varnar er. Ta fram pappersnäsdukarna. Ni som känner mig kan kontakta mig på telefon om ni vill veta mer. Nu stänger jag datorn över helgen.









Fathers rights Del 1

Fathers rights Del 2

Fathers rights Del 3

Fathers rights Del 4

Snälla se dom. Sen kanske ni hajar.
Vi hörs om ett tag. Jo förresten, Det arbetas på belägga upp gifterna om ROKS.bara så ni vet.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

 


Kommentarer

  • [email protected] säger:

    Och även den här



    http://www.youtube.com/watch?v=Ajtf79W8QBg

    2009-01-23 | 21:44:13
  • LenaMT säger:

    Jag orkade inte riktigt se klart filmerna, men jag ska göra det framöver.

    Ville bara skriva en rad för att jag nog varit lite för blåögd i min egen historia och inte insett vidden av vad en del föräldrar får gå igenom.

    Min x-man och jag har haft våra barn varannan vecka från dag ett av vår separation och det var aldrig ens tal att det skulle vara på något annat sätt. Barnens bästa var det vi hade för ögonen.

    Vår eventuella bitterhet mot varandra fick absolut inte gå ut över barnen, och bitterheten mojnar ju om man bara ger det tid och inte ger den bränsle.

    2009-01-24 | 22:56:27
    Bloggadress: http://graystone.se
  • Leroy säger:

    LenaMtdet gör mig glad att se att du skriver att tiden läker alal sår och det är bättre att dela och ge än att ta.





    Tack LenaMT du har visat att du bryr dig.



    Om barnen.



    Heder!



    Leroy

    2009-01-25 | 00:34:55

Kommentera inlägget här: