daddys

Beware the fury of a patient man

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: Allmänt

Kommentarer

  • Cygnus säger:

    När jag skulle skriva kommentar, så uppmanades jag att skriva e-mail-adress. Garanterar du att ingen annan än du själv får tillgång till den?



    Många har ju e-mail-adresser som innehåller egna namnet. Att kritisera feminism är mycket känsligt i dagens samhälle, varför jag, och många andra, är angelägna att förbli anonyma.

    2008-10-12 | 20:07:46
  • Cygnus säger:

    Med tanke på hur många som har drabbats hårt av feminismens härjningar, så är det förmodligen vissa som vill skicka meddelanden och frågor direkt till denna internet-sidas innehavare. Jag är en av dom som gärna vill göra det.



    Hur gör man då?

    När jag letade, så hittade jag ingen e-mail-adress. Har du någon e-mail-adress som du kan visa offentligt?

    (En adress som alltså inte innehåller information om ditt egentliga namn. Jag förmodar att även du önskar vara anonym inför offentligheten på internet.)

    2008-10-12 | 20:13:32
  • Daddy säger:

    Tyvärr går det inte att själv välja att ta bort kravet på att man måste skriva in sin mail adress. Tycker det är precis lika korkat som du.



    Jag skulle aldrig ens drömma om att offentliggöra någons mailadress. Den dagen är jag slut som bloggare och kommer att tappa all min trovärdighet.



    Jag provade själv en gång att fylla i "[email protected]" i fältet och mitt inlägg kom in i alla fall. Prova vetja...

    2008-10-12 | 20:16:49
    Bloggadress: http://daddys.blogg.se/
  • Daddy säger:

    Bra poäng där.

    Du kan skriva till mig på:

    [email protected]



    Ska posta ut adressen på bloggen också

    2008-10-12 | 20:24:29
    Bloggadress: http://daddys.blogg.se/
  • Cygnus säger:

    Daddy skrev:

    "Jag skulle aldrig ens drömma om att offentliggöra någons mailadress."



    - Tack. Det var det viktigaste att få höra. Jag tar ditt ord, och då motsätter jag mig inte att skriva ner min e-mail-adress.



    Jag skrev förut:

    "När jag letade, så hittade jag ingen e-mail-adress."



    - Nu såg jag att den fanns på sidan "Om". Slarvigt av mig att missa.



    Jag såg att du skrev på Genusperspektiv, och hittade på så sätt hit.

    2008-10-13 | 20:50:50
  • Cygnus säger:

    Daddy skrev:

    "Jag skulle aldrig ens drömma om att offentliggöra någons mailadress."



    - Tack. Det var det viktigaste att få höra. Jag tar ditt ord, och då motsätter jag mig inte att skriva ner min e-mail-adress.



    Jag skrev förut:

    "När jag letade, så hittade jag ingen e-mail-adress."



    - Nu såg jag att den fanns på sidan "Om". Slarvigt av mig att missa.



    Jag såg att du skrev på Genusperspektiv, och hittade på så sätt hit.

    2008-10-13 | 21:00:50
  • Cygnus säger:

    Jag försökte skicka ett e-mail-meddelande, men som resulterade i ett fel-meddelande.



    Har ni haft problem med e-mailen på er sida?

    Eller ligger problemet närmare mig?



    Citat från protest-meddelandet:

    (- These recipients of your message have been processed by the mail server:

    [email protected]; Failed; 5.4.0 (other or undefined network or routing status) )

    2008-10-13 | 22:53:05
  • Daddy säger:

    Den är alldeles nyregistrerad, men jag har fått mail dit så funkar gör den ju bevisligen.

    Har du provat fler gånger?

    2008-10-13 | 23:55:27
    Bloggadress: http://daddys.blogg.se/
  • Cygnus säger:

    Ja. Jag har nu provat ett flertal gånger.

    2008-10-14 | 01:41:59
  • Daddy säger:

    Jag testade att maila dit själv alldeles nyss och det funkade fint.

    Testa den här då..



    [email protected]

    2008-10-14 | 17:11:16
    Bloggadress: http://daddys.blogg.se/
  • Jakobsson säger:

    test

    2009-02-12 | 11:38:39
  • Jakobsson säger:

    nytt test

    2009-02-12 | 11:40:34
  • Mikael Karlsson säger:

    Tjen Daddy, Jag har följt din blogg på avstånd under lång tid. Den är både intressant och lärorik. Jag vill mest bara skriva och kommentera med att ge dig en Eloge för ditt arbete. Du lägger fram de sakligt och korrekt, "Som man inte ser på många ställen eller ofta alls nu för tiden." Hoppas att du fortsätter detta arbete länge och väl.



    Mvh

    Mikael Karlsson

    2009-03-22 | 08:25:35
    Bloggadress: http://vardnads-umgangeslagar.se
  • Mikael Karlsson säger:

    Tjen Daddy, Jag har följt din blogg på avstånd under lång tid. Den är både intressant och lärorik. Jag vill mest bara skriva och kommentera med att ge dig en Eloge för ditt arbete. Du lägger fram de sakligt och korrekt, "Som man inte ser på många ställen eller ofta alls nu för tiden." Hoppas att du fortsätter detta arbete länge och väl.



    Mvh

    Mikael Karlsson

    2009-03-25 | 16:34:05
    Bloggadress: http://vardnads-umgangeslagar.se
  • daddy säger:

    Hej Mikael.



    Du har helt rätt då du skriver att man inte ser det på många ställen längre. Och jag gör med min lilla blogg inte mycket för att förändra.



    Jag håller precis på med ett nytt inlägg som handlar just om detta. Den kommer att dröja ett par timmar till dock. Sedan hänger allt på det stöd och engagemang som människor är villig att uppbåda. Ingen klarar att kämpa en sådan här kamp ensam.

    2009-03-25 | 16:56:21
    Bloggadress: http://daddys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: