daddys

Beware the fury of a patient man

En 21 månader lång helvetes avskyvärd mardröm

Kategori: Jämlikhet

Ännu en dotter förlorar sin pappa
Det var så han beskrev det i sin bok "myten om den gode modern och att barn alltid talar sanning". Du kan läsa de sex första kapitlen här. Stefan Holmlin kammaråklagaren som plötsligt befann sig anklagad för misshandel, sexövergrepp mot minderårig, våldtäkt mm. Det blev inte 21 månaders mardröm. Den tog inte slut den dagen han friades från anklagelserna. Alla blåmärken och sår syns inte på utsidan.

Den 5 April 2002 efter en 4 år lång helvetes avskyvärd mardröm blev Stefans dotter Mikaela faderslös då Kammaråklagare Holmlin satte pistolen mot huvudet och till slut blev fri från ångesten och smärtan.

Detta gott folk är misshandel av människor som är så grov att den övergår allt förstånd. Den förövas av kvinnor, rättsväsende, socialtjänst och ytterst av de politiker som i sin iver att bevisa myten om den gode modern orsakar sina egna medborgares död.

Stefan satt oskyldigt häktad i 7 månader och tvingades genomgå 3 rättegångar innan han till slut blir helt friad från alla anklagelser i Juli år 2000. Fram till dess hade kvällstidningarna gamkalas. En kammaråklagare som misshandlat och våldtagit både mor och barn var ju mumma att kasta sig över. Där var han redan dömd. När han friades och efter han till slut tog sitt liv har dom inte skrivit en rad. I GPs dödsruna fick inte ens nämnas att han begick självmord. Stefan fortsatte sitt jobb efter den friande domen, dock inte längre som åklagare utan som Jurist hos en Advokat i Falköping.

Det Stefan längtade mest efter då han friats från anklagelserna var att få träffa sitt barn. Det skulle dock dröja fram till 2002 innan han återigen fick ha ett normalt umgänge med sin dotter, men då var det förstört för alltid. Ångesten över att hela tiden vara på sin vakt så att inga nya misstankar skulle kunna uppstå. Hela tiden tänka sig för vad man säger och vad man gör. Hela tiden under denna skugga som följer dig.

Stefan Holmlin friades juridiskt, han fick ekonomisk ersättning, men de svåra själsliga sår han tillfogats av en kvinna som en gång sagt sig älska honom. Vilken konstig kärlek. Det var när Stefan till slut begärde skilsmässa efter flera års terror av en kvinna som uppenbarligen led av en svår psykisk störning som anklagelserna kom. 

(Ur Stefans bok) Under våren hade jag åtskilliga gånger frågat Cris om hon skulle sabotera mitt umgänge med Kajsa om vi skildes. Jag vågade inte säga att jag hade bestämt mig för att skiljas. Hon hade försäkrat mig att det skulle hon aldrig göra. Dagen efter vid 13.00 tiden ringde Cris mig till arbetet. Jag sade att jag ville skiljas och att jag hade träffat en annan. Cris blev vansinnig och frågade om jag hade varit otrogen och sade "du skall få lära dig en läxa".

Och vilken läxa det blev.
Den tusende gången
Jag har tidigare skrivit om boken den tusende gången. Där en s k terapeut (läs kvacksalvare) lotsar Ulrika Olson genom sin barndoms övergrepp. En svårt mentalt trasig kvinna som utnyttjas hänsynslöst i häxjakten på alla oss pedofilpappor. Övergrepp på barn är ju atombomben i ett vårdnadsmål. Jag vill härmed rekommendera det Ingrid Carlqvist skriver om denna bok och hur och varför den kom till. http://ingrid-carlqvist.blogspot.com/2009/02/den-tusende-gangen.html

Jag skulle vilja rikta frågan till Sveriges justitieminister om det är förenligt med svensk lag att döma människor utan bevis? Jag skulle vilja fråga henne om hon tycker att det skall vara så riskfritt för kvinnor att anmäla falskt och sabotera umgänget med fadern som deras lagstiftning nu orsakat? Jag skulle vilja sätta henne i en lögndetektor och fråga henne om hon överhuvudtaget håller med de över hundra rapporter som fastslagit att det orsakar stora skador på barnen att behandla deras fäder så här.

Det är dock ingen mening. För det första så skulle jag inte få något svar, för det andra vet jag redan svaret. Hon har två barn med två olika pappor och hon har aldrig varit gift.  Beatrice Ask saboterade själv umgänget mellan sitt barn och hans far. Bl a genom nya mobiltelefoner och resor. Hon försökte också ta vårdnaden från pappan. Hon lade dock plötsligt ner sin talan i tingsrätten i sista stund, då det stod klart att hon skulle bli minister. Vissa saker är ju viktigare än barnen eller hur? Åtminstone för vissa typer av människor. Tyvärr är det dessa människor som styr och bestämmer lagarna i vårt samhälle. När ska resten av oss andra vakna upp och se katastrofen som sker mitt framför våra ögon? Är det ens möjligt? Inte ens Liza Marklunds avslöjade lögner har ju öppnat ögonen på särskilt många. För kvinnorna som strider, anklagar och ljuger handlar det inte om barnen. Det handlar om deras egna rädslor, om straff och hämnd. Dessa människor behöver få kraftigt markerat att man gör inte så mot barn, eller människor överhuvudtaget!! Men vad gör myndigheterna? Jo hjälper till.

Hypnosen är djup....mycket djup. Men fler lögner kommer att avslöjas inom kort. Fler bedrägerier, fler fall av verklig barnmisshandel, fler myter avlivas.
Någonstans måste ju ändå den kritiska massan uppnås. Då får familjerättsförstörarna gå till arbetsförmedlingen. Kvinnojourerna stänga för gott och staten stå till svars för sina brott mot mänskligheten.

Jag hoppas jag får leva länge nog för att få uppleva det. Och jag hoppas att jag får leva och verka i frihet under tiden. Den dagen jag blir ett verkligt hot mot mammans egenrätt till vårt barn, kan jag mycket väl "få mig en läxa" jag med.


Kommentarer

  • L.P säger:

    Ahh..skönt att se att du är tillbaka med oss igen =)



    Hälsningar L.P



    www.pappa-barn.se



    PS..Ni som vill kan även besöka tingsrätten och läsa domar på plats..

    2009-02-10 | 19:40:05
  • Anonym säger:

    Welcome back to reality...



    Låt barnen få vara det centrala och inte hamna i kläm.



    har du fått ordning på

    Youtube oxå? Möjligheter att skriva kommentarer där igen? trodde nog inte det Var A.T trodde nog mer på att media låg bakom den blockering som var bakom detta eller ännu värre myndighetsbeslut.



    Ha nu focus på barnen och umgänget du vet att det kan få tid att vända på verkligheten. Få saker att komma upp till ytan, du gör ett bra arbete i ett känsligt läge Daddys.





    Heder.



    Ha det gott och hoppas kortet till Mike Shinoda blir bra. det är vesäntligast.



    Leroy

    2009-02-10 | 21:25:32
  • Tommy Jonsson säger:

    Välkommen tillbaka!

    Fantastiskt jobb du gör och vi behöver inte bli utan. Det finns mycket kvar att göra.

    Mvh [email protected]

    2009-02-11 | 06:21:32
  • H-anna säger:

    Ja vad börjar man.

    Jag hamnade på din blogg av en slump...Egentligen var jag MA´s blogg och läste om allt som händer kring gömda böckerna.

    Detta var ett par veckor tillbax och nu följer jag din blogg så ofta jag kan.

    Som tjej känner jag mig otroligt dum och blåst.

    Jag säger mig stå för allas lika rättigheter och tror på det rättvisa sverige vi lever i.

    Herregud klart man är medveten om kvinnors rättigheter och vi ska kvoteras in på arbetsplatsen och löner hit och dit.

    Men hur kommer det sig att jag som kvinna inte ens reflekterat över de fall då männen inte har samma rättigheter som oss kvinnor.

    Helt plötsligt försvann en bit av min världsbild fortare än jag hann blinka.

    För visst är det klart det är så! Att precis som kvinnor hamnar efter i vissa avseenden så gör även män det.Det borde vara självklart...varför är det inte det?

    Aldrig aldrig aldrig förrens jag började läsa din blogg har jag reflekterat över detta.

    Tragiskt ja...Och då anser jag mig själv vara en bildad och smart tjej med koll på läget.

    Dum ja! Jag känner mig dum för att jag sugit åt mig av medias och samhällets bild utan och själv reflektera över det.

    Så tack för att du öppnat mina ögon!

    Från idag förändrar jag för evigt mitt tänkande. Jag ska inte vara delaktig i den fackindelning som finns nu.

    Män som kvinnor! Jag vill ha mänskliga rättigheter för alla.

    2009-02-11 | 11:41:23
  • Rospiggen säger:

    Stefan och sen Conny och vem vet hur många fler? Fy fan, på ren svenska! Nu får ni ursäkta om jag har fel eller om min jämförelse inte hör hemma här på något sätt men när jag läser det du skriver om att vara "förenligt med svensk lag" så tänker jag på annat som hänt i det här landet och som fått utrymme i media och upprättelse; de som tvångssteriliserades och barn som tvingats gå mellan God knows hur många fosterhem.



    Varför får det här ske? Jag fattar det inte. Är det verkligen ingen som ser igenom mammornas berättelser, som ser att det i kvinnan bor lögner, ge-igen-känslor eller vad det nu är de drivs av? Fram tills nu har jag faktiskt inte trott att det går till så här. Jag trodde att Sverige följde lagar, jag trodde att allt var tvunget att bevisas även om det innebar att mamman förlorade sin enskilda vård om barnen. Jag trodde i min enfald att de lagar som tagits fram också följdes.



    Det är bra att du skriver om det här, Daddy! Din blogg känner fler och fler till, ögonen öppnas på allt fler, upprördheten jag och många andra känner och som växer i takt med vad som kommer fram, är enorm. Mycket av det som H-anna säger stämmer in på mig.



    Jag tycker att det är barnens bästa som ska ha fokus och det oavsett om det innebär att vårdnaden ska tillfalla fadern. Usch, vad arg jag blir!

    2009-02-11 | 12:13:40
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/piggen
  • L.P säger:

    Djena Daddy..



    Ser att du tog bort förra inlägget,där du berättar att du är tillbaks,så mitt inlägg som ligger först hör ju inte till denna artikel..



    Hur som helst så känner jag igen denna historia lite grann,och det är så fruktansvärt tragiskt att man tappar orden innan man ens kan uttrycka sig,så illa berörd blir jag som pappa...



    Och hur länge till ska kvinnojourer och ROKS få lov att ställa till ett h****** för barn och deras pappor??



    Detta måste få ett slut,OCH det snabbt innan det är ännu fler som drivs till självmord,fast det är klart en DÖD pappa kan ju inte försvara sig och KOSTAR därför inget för staten..



    Citat:



    Jag skulle vilja rikta frågan till Sveriges justitieminister om det är förenligt med svensk lag att döma människor utan bevis? Jag skulle vilja fråga henne om hon tycker att det skall vara så riskfritt för kvinnor att anmäla falskt och sabotera umgänget med fadern som deras lagstiftning nu orsakat? Jag skulle vilja sätta henne i en lögndetektor och fråga henne om hon överhuvudtaget håller med de över hundra rapporter som fastslagit att det orsakar stora skador på barnen att behandla deras fäder så här.



    Citat slut:



    Jag vill också ha ett svar på varför myndigheterna blundar för lidandet som skördar liv..



    Tänk på "nollvisionen" i trafiken,hur viktigt den var OCH fortfarande ÄR!!



    Men dessa fädrars liv som skördas ett,efter ett,har tydligen ett MINDRE värde,eller rent av inget värde alls!!!



    ...................................!!!!!



    L.P



    www.pappa-barn.se



    Gör din röst hörd genom oss!!!







    2009-02-11 | 13:40:57
  • Daddy säger:

    Hej

    Måste tacka för alla fina kommentarer, men kanske mest H-anna. Det betyder något extra när någon skriver att jag har påverkat en människas världsbild. Sånt är inte lätt. För mig hade det förmodligen inte räckt att läsa en blogg då på den gamla goda sorglösa tiden. Det säger mycket om dig som människa H-anna. Du är värd mer beundran än jag.



    Rospiggen, tack för din uppmuntran och din ilska.

    Du verkar också vara en tjej med glöd. Vi behöver kvinnor som er i kampen för sann jämlikhet. Tack!



    LP, Tack för all din hjälp, Jag tog inte bort gårdagens inlägg, men idag när jag skrev det nya krånglade mjukvaran så på nåt sätt försvann det, Men men...det var väl inte det viktigaste jag skrivit. Ikväll åker grabben hem med sin dator, och min är fortfarande på en postterminal i Ånge, men jag hoppas den är här i morgon...

    2009-02-11 | 16:58:19
    Bloggadress: http://daddys.blogg.se/
  • Jakobsson säger:

    Tänk vilken uppväxt dessa barn får med en mamma som förmår utsätta sin äldsta dotter för polisutredningen och de lögner som hon var tvingad att leverera mot sin styvfar. Hur kan en vuxen mor och poliser hettsa en liten flicka att berätta om avanserade sexuella övergrepp,för att uppnå egna mål. Hur är det sedan möjligt att denna mor ses som lämplig vårdnadshavaren medans den bevisligen oskyldiga pappan får umgänge under korta stunder!

    Tänk tanken "vilket Norenskt drama", när Stefans dotter är vuxen och får veta vad hennes mor och syster gjort och att detta lett till faderns död och berövat henne all kontakt med faderns familj.

    2009-02-11 | 17:22:29
  • Daddy säger:

    Jag läser just nu en bok som heter "Stop walking on eggshells" av Paul T Mason och Randi Kreger. Den handlar om människor med BPD eller "Borderline personality disorder". Så här står det på baksidan av boken: (översatt)



    Känner du någon med BPD?

    Känner du att allt du säger vrids mot dig?

    Finner du dig själv döljandes tankar och känslor för att undvika förfärliga gräl?

    Är du föremål för intensiva, våldsamma och irrationella vredesutbrott, alternerande med perioder då personen agerar fullt normalt och kärleksfullt?

    Känner du dig manipulerad och ljugen för?

    Blir du anklagad för saker du aldrig sagt eller gjort?

    Känner du att någon ser dig antingen som helvit eller helsvart?

    Är det ingen som tror dig när du försöker förklara vad som pågår?



    Om du svarat ja på någon av dessa frågor, kan någon du bryr dig om ha BPD. För någon som lever nära en BPD person känns det som man ständigt måste gå på tå. Som att tvingas "gå på äggskal".



    Är det fler än jag som känner igen sig? Enligt Lars olov Thunbrå som är en av de som kan mest om Personlighetsstörningar i Sverige sägs ca 11% av befolkningen lida av någon av dessa störningar. Numera finns både medicin som i kombination med terapi faktiskt kan underlätta livet för dessa människor. Problemet är naturligtvis att övertyga personen att det är dom som är i behov av hjälp.



    Det är dock dags att Socialtjänst och domstolar sätter sig in i dessa frågor och får utbildning. I min erfarenhet av alla vårdnadstvister är det ofta någon av dessa störningar i botten.

    2009-02-11 | 18:18:44
    Bloggadress: http:// daddys.blogg.se/
  • ann-mari säger:

    Mycket bra post om Stefan !!!

    Han fick lida, men VI vet att det inte var honom det var / är fel på....



    Jag läste hans utkast till bok.



    Jag antar att det är för mycket begärt att Cris blev av med vårdnaden om Stefans dotter ????

    2009-02-11 | 18:54:48
    Bloggadress: http://maukonen.wordpress.com/
  • per säger:

    En rättning bara:



    Homlin sköt sig med jaktgeväret och hans barns mor var kinesiska.



    Vi var många pappor i Göteborg som bidrog med blommor till hans begravning.

    2009-02-11 | 21:12:41
  • Jakobsson säger:

    Nej tvärtom hon fick behålla den enskilda vårdnaden och Stefan fick umgänge med kontaktperson först, för att sedan få umgänge utan kontakt person. Detta trotts att det bevisades att "bevis dagboken" var förfalskad och Stefan blivit frikänd.Crise blev inte heller åtalad eller på annat sätt "uppmärksammad" på att hon gjort fel.Resonemanget är vanligen att om man straffar kvinnor som anklagar sina män så kan ddet skrämma andra kvinnor från att anmäla!

    Att man släpat en oskyldig i skiten är av underordnad betydelse för det politiska projektet.

    2009-02-11 | 21:18:31
  • Rospiggen säger:

    H-anna!



    Jag vill rikta några ord till dig. Jag tänkte lite utifrån mig själv när jag läste din kommentar. Jag har märkt några saker sedan daddys och monicas bloggar fått så många fler besökare - att det finns människor som säger



    "men? va? är det sant? men det är ju förjävligt!" och andra som säger



    "äh, det där är bara båg, det där har du hittat på" osv.



    Den ena är öppen och beredd att lyssna, omvärdera, vrida om perspektiven och fundera.



    Den andra känns helt tvärtom, det finns inte en chans att nå fram, det ska vrängas ord, det ska hittas fel och en massa annat.



    Och mitt i allt detta tänker jag - barnen! Vi måste se barnen! Jag mår illa när vuxna människor reagerar som värsta insikts- och förnuftsmotståndarna när faktiskt just det drabbar barnen.



    Äh, nu blev det här långt och så men H-anna, jag har guldmedalj i munläder s.

    2009-02-11 | 21:19:36
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/piggen
  • Jakobsson säger:

    Nej tvärtom hon fick behålla den enskilda vårdnaden och Stefan fick umgänge med kontaktperson först, för att sedan få umgänge utan kontakt person. Detta trotts att det bevisades att "bevis dagboken" var förfalskad och Stefan blivit frikänd.Crise blev inte heller åtalad eller på annat sätt "uppmärksammad" på att hon gjort fel.Resonemanget är vanligen att om man straffar kvinnor som anklagar sina män så kan ddet skrämma andra kvinnor från att anmäla!

    Att man släpat en oskyldig i skiten är av underordnad betydelse för det politiska projektet.

    2009-02-11 | 21:22:35
  • Rospiggen säger:

    "Resonemanget är vanligen att om man straffar kvinnor som anklagar sina män så kan det skrämma andra kvinnor från att anmäla!

    Att man släpat en oskyldig i skiten är av underordnad betydelse för det politiska projektet."



    Det är banne mig helt sanslöst!

    2009-02-11 | 21:22:57
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/piggen
  • L.P säger:

    H-anna:



    Jag tycker inte du är dum,däremot klok som kan bilda dig en uppfattning av en helhetsbild snabbt..



    Roligt att du hittat hit till Daddy´s blogg =)



    Daddy:



    Citat:



    LP, Tack för all din hjälp, Jag tog inte bort gårdagens inlägg, men idag när jag skrev det nya krånglade mjukvaran så på nåt sätt försvann det, Men men...det var väl inte det viktigaste jag skrivit. Ikväll åker grabben hem med sin dator, och min är fortfarande på en postterminal i Ånge, men jag hoppas den är här i morgon...



    Citat slut:



    Kan bara hålla med dig,det du skrev var inte det viktigaste,MEN vi såg att du fortfarande finns med bland oss andra,och det var en lättnad att se dig ha skrivit nåt i varje fall,man började ju undra??



    Mvh L.P



    Ta dig en titt på pappa-barn när du har tid över,mycket på gång!!



    www.pappa-barn.se

    2009-02-11 | 21:38:46
  • Anonym säger:

    BPD personligheter är säkert mycket vanliga bland falskanmälarna. Just i situationen som uppstår vid en anmälan, när socialsekreterare och kvinnojourer och polis svärmar runt dem mår en person med BPD som mycket bra och lever sig in i rollen som offer.Jag har själv levt nära en person som jag är övertygad om har BPD, det är som att åka i en bergodalbana utan slut. Det är otroligt hur en BPD person kan hålla på att ställa människor i en familj mot varandra fast man tidigare haft ett högst normalt umgänge. Vi fick senare veta att denna person i en tidigare familj nästan lyckats intala dem att mamman i familjen var psykiskt sjuk. Sedan var det nästa familjs tur, här var det mycket nära att familjens 9 åriga dotter flyttade med personen och tog avstånd från sin familj. Efteråt berättar dottern att hon inte förstår hur det kunde hända, hon ville inte själv egentligen men kände sig tvungen. Ingen som inte levt nära en BPD person kan föreställa sig hur otroligt manipulerande de kan vara och den fruktansvärda ilska de utvecklar när man försöker styra uppsituationen mot deras villja.

    2009-02-11 | 21:56:25
  • Jakobsson säger:

    BPD personligheter är säkert mycket vanliga bland falskanmälarna. Just i situationen som uppstår vid en anmälan, när socialsekreterare och kvinnojourer och polis svärmar runt dem mår en person med BPD mycket bra och lever sig in i rollen som offer.Jag har själv levt nära en person som jag är övertygad om har BPD, det är som att åka i en bergodalbana utan slut. Det är otroligt hur en BPD person kan hålla på att ställa människor i en familj mot varandra fast man tidigare haft ett högst normalt umgänge. Vi fick senare veta att denna person i en tidigare familj nästan lyckats intala dem att mamman i familjen var psykiskt sjuk. Sedan var det nästa familjs tur, här var det mycket nära att familjens 9 åriga dotter flyttade med personen och tog avstånd från sin familj. Efteråt berättar dottern att hon inte förstår hur det kunde hända, hon ville inte själv egentligen men kände sig tvungen. Ingen som inte levt nära en BPD person kan föreställa sig hur otroligt manipulerande de kan vara och den fruktansvärda ilska de utvecklar när man försöker styra uppsituationen mot deras villja.

    2009-02-11 | 22:03:04
  • Jakobsson säger:

    ups, där var jag lite för mångordig.

    2009-02-11 | 22:32:45
  • Ramona Fransson säger:

    Tragiskt och förjävligt! Idag var det en kvinna hos Malou i Efter tio, hela veckan har handlat om barn som vuxit upp i fosterhem av olika andledningar. Idag en flicka som först var fosterbarn och därefter adopterad av familjen. Adoptivmamman slog, sparkade, spottade, drog i håret, låste in, gav ingen mat och sist med definitivt inte minst, utnyttjade hon sin adoptivdotter sexuellt. Pappan var på jobbet och hade ingen aning om allt som hans fru "roade" sig med på dagarna. Till och med vissa tillfällen påstod frun att flickan varit olydig och tvingade maken att ge flickan stryk på bara stjärten med en riskärve. Nu är kvinnan vuxen och har sett att det fann dokument som visade att hennes adoptivmor var psykiskt sjuk. Vem missade att kolla dessa papper? Ja, vem!



    Anledningen att hon ställde upp i TV4 soffan idag var att om detta kan hjälpa ett enda barn från samma helvete som hon själv fick uppleva är hon nöjd. För hon har förstått att det än idag finns barn som på felaktiga grunder tas från sina biologiska föräldrar och hamnar i helvetet.



    P.s Kul att din data är igång igen.D.s

    Ramona

    2009-02-12 | 19:13:25
    Bloggadress: http://www.anomar-forlag.se
  • Carstoned säger:

    men vadå, hann han släppa sin bok eller?? Var kan man köpa den?

    2009-02-13 | 05:14:22
    Bloggadress: http://carstoned.blogg.se/
  • daddy säger:

    Hej Carstoned



    Jag tror inte han skrev mer än dom första 6 kapitlen som jag länkat till i inlägget. Jag har sökt på de flesta bokhandlar, men inte hittat någon bok med denna titel.

    2009-02-13 | 06:19:56
    Bloggadress: http://daddys.blogg.se/
  • Gubben i lådan säger:

    Jag läste de sex kapitlen igår och tårarna kom...

    Nu känner jag mest ilska. Vad hände med "oskyldig tills motsatsen har bevisats", "hellre fria än fälla", o.s.v..



    Straffet för en bevisad falsk anklagelse borde vara samma som det straff den falskt anklagade riskerade att dömas till ifall anklagelsen hade varit sann.

    2009-02-13 | 09:50:08
  • profanum_vulgus säger:

    Inte för att det spelar någon roll i sak, men jag är säker på att Holmlin sköt sig med pistol. Han var aktiv i en pistolskytteklubb och hade en pistol i kal. 22 och en i 9mm. Jag minns tydligt att en närstående till Holmlin påpekade att han hade valt den grövre kalibern när han sköt sig, som ett tecken på att han var övertygad om att han ville dö.



    Vad jag inte kan förlika mig med är att han inte sköt kärringen först.

    2009-02-13 | 09:54:45
  • L.P säger:

    profanum_vulgus:



    Intressant att du tar upp fenomenet mäns självmord,och varför tar inte männen livet av "kärringen" först..



    Faktum är att för nära 100% av alla män skulle de aldrig kunna bära hand,eller skada,än mindre döda en kvinna..



    Inte ens när en man är så psykiskt stressad,så väljer han att skada kvinnan eller nån annan,utan han "väljer" att istället ta sitt liv för att det är ENDA sättet att komma ifrån smärtan som orsakas honom själsligt av dessa kvinnor och diverse instanser som stjäl barnen utan tanke på konsekvenserna för barnen och dess fädrar..



    Så "vem" är det som är det verkliga offret??



    Knappast kvinnorna!!



    Däremot så är offren idag pappor och framför allt deras barn som tvingas till ett liv utan en sund kontakt med sina pappor som utesluts med hjälp av lögner,förtal,anklagelser m.m..



    Tack för ordet.



    Mvh L.P



    www.pappa-barn.se



    För de som bryr sig,och vill göra sin röst hörd i vårt samhälle..

    2009-02-13 | 12:40:38

Kommentera inlägget här: