daddys

Beware the fury of a patient man

Släpp min dotter era jävlar!

Kategori: Barn

Skyldig! Det var domen jag fick första gången jag satte min fot på familjerätten i Kungsbacka 2006. "Vi vet inte för vad än, men nåt har han säkert gjort! Annars skulle väl inte den stackars mamman påstå det??" Så måste tankarna ha gått på dom familje"fels" sekreterare som fick vårt ärende på sitt bord. NU mer än tre år efteråt har dom äntligen hittat vad jag var skyldig till. Jag hade duschat och sovit i samma säng som min dotter. "Vi visste det! Guuud vad vi är duktiga på vårt jobb!" Antar jag att man tänker nu. Och precis en vecka efter jag lämnade in den FÖRSTA orosanmälningen som kom in i det här fallet dessutom. Vilken makalös timing!!

Efter ännu en i den långa raden av sämnlösa nätter sedan min dotter hamnade i klorna på dessa inkompetenta idioter, har jag äntligen lyckats leverera den sammanställning av bevisningen som jag hittills förgäves försökt få någon att titta på.

Det är nämligen så det fungerar om du är pappa och får barn med en mor som inte riktigt inser en fars förtjänster. Den dagen du mopsar upp dig mot mor, mormor, och matruschkorna på familjerätten så mopsar du upp dig mot hela vårt vidriga familjerätts system, och så kan vi ju inte ha det. Dom flesta pappor inser detta alldeles för sent. Sådan skräck generar familjerätt och domstolar idag att fäderna skräms till tysnad, med hot om att förlora sina barn för alltid.
Om ni tittar i höger marginalen under bilden där det står "evidence" så finner ni två rullgardinsmenyer. En för text och bild dokument och en för ljudfiler. Det som hittills postats är bara en del. Det tar tid sånt här. Det ska scannas, laddas upp till servrar, kodas, och fan och hans faster...men mer kommer att komma ut på listorna eftersom. I samma takt kommer det tillhörande dokumentet där filerna kortfattat beskrivs att uppdateras. Några barnsjukdomar har nu upptäckts.

I Firefox måste (i alla fall jag)
1. klicka på en av dom blå knapparna
2. klicka på tillbaka pilen. Då laddas scriptet som det ska.

I Explorer har "rullgardinen" en tendens att försvinna. För att råda bot på det:
1. Håll inne vänster musknapp.
2. Dra musen till rätt länk.

Allt det där skall fixas efterhand....

En unik samling


Mig veterligen har ingen förr publicerat en sådan diger lista med både skriftliga och inspelade bevis på att de myndigheter som är satta att skydda våra barn är korrumperade in i sitt innersta väsen. Aldrig förr i historien har heller en sån viktig fråga som denna mötts av en sådan vägran att ens diskutera eller ens se, som papparättsfrågan. Människor har fått för sig att vi strider för vår rätt som jämställda föräldrar. Den frågan är för oss bara sekundär. De allra flesta av oss strider för att försöka lösgöra våra barn ur klorna på en kvinnodominerad maffia som utan att blinka utsätter våra barn för risker som dom inte skulle utsätta sina egna för ens för allt guld i världen. För dessa personer som är satta att likt vakthundar vaka över detta system, betyder ett barnliv inte ett skit.

Och ingen reagerar

Feminismen...Sedan slutet på 60 talet har denna radikala och totalitära rörelse tillåtits att sprida sig likt ett ogräs som till slut kvävt all annan växtlighet i vår plantage. Innan denna extremiströrelse satte igång med sitt propagandakrig mot fäder och män så var det ingen som ens hade hört talas om det GIGANTISKA samhällsproblemet "mäns våld mot kvinnor". Nu kan vi inte ens gå in på ett apotek eller sitta i ett väntrum utan att få det uppkört i nyllet. Vi kan inte öppna en kvällstidning utan att få det nerkört i halsen. 153 KVINNOR HAR MÖRDATS på 2000 talet, vrålas det ut från Aftonbladet och sedan gottar dom sig i alla blodiga detaljer. Att över 11 000 män har dött på sina arbetsplatser sedan dom drog igång detta könskrig, men nästan inte en enda kvinna, det kommer dom aldrig att skriva en rad om. Sånt ingår inte i den feministiska definitionen av jämställdhet. Nu har dom lyckats göra denna lögn till en sanning.  Vem skall då ge oss sanningen om denna "sanning" då varenda nyhetsorgan tycks vara infiltrerade av denna enorma propagandamaskin. Jo tydligen en utfattig arbetslös musiker som under tre års tid utsatts för dom jävligaste rättsövergrepp, samtidigt som han förtvivlat försökt sätta sin dotter i tryggt förvar långt från dessa jämställda myndigheter.

Nu jävlar räcker det


I tre och ett halvt år har jag spelat efter era regler. Inte bråkat utan "samarbetat" som ni kallar det. Själv har jag en helt annan uppfattning om vad samarbete innebär än ni. För mig betyder det att ge och ta. För er  betyder det att tillintetgöra den andre och stjäla det som är hans. 

Något andra förhör med min dotter blev det inte igår.  Jag och mitt ombud vägrades av förhörsledare Maria Brage på barnhuset i Göteborg att få ta del av förhöret från medhörningsrummet. "Vi skall inte ha några förövare här på barnhuset" var den exakta frasen hon använde i telefon med mitt ombud.  Inte heller ville hon tala om för mig vilket brott som jag är skäligen misstänkt för.

Dom försöker nu förtvivlat att bevisa någon slags uppsåt. Att jag skulle ha begått någon slags sexuellt övergrepp för att dotterns hand plötsligt var där och ville känna på den där konstiga prylen mellan farsans ben i duschen. Detta hände den 25 April 2008. Första gången hon spenderade en helg hos mig utan övervakare och annat fanstyg som dom tvingar på oss pappor som vill spendera tid med våra barn. Jag talade med henne och förklarade att det där är min privata sak och inget som flickor skall röra. Det har sedan dess inte varit några problem.

Hur samtalet med Polisman Brage  utspelade sig kan ni få lyssna på här.  Lyssna på hur hon säger "När jag talar med målsäganden (barnet) som ÄR drabbad av brott." vadå oskyldig till motsatsen bevisats?:
Del 1


Och Del 2



Världens mest korkade pedofil



Om jag nu som vissa är övertygade om vore en incestuös pedofil, måste jag väl vara den dummaste i världshistorien som faktiskt berättar sanningen om det som hänt. Ni kan studera allt s k bevismaterial i det här fallet. Denna händelse i duschen nämns ingenstans. Men för att jag är en ärlig person som tror på att berätta sanningen så skall jag nu dömas till helvetet. Då talar jag inte bara om skogomeanstalten, utan ett liv utan mitt barn. I HELVETE HELLER!! Ni ska släppa min dotter nu! Ni vet mycket väl vem som ljuger och vem som talar sanning i den här smeten. Åtminstone hade ni vetat det om ni brytt er det minsta om att läsa dom papper som mitt ombud lämnat in SOM BEVIS! en sån jävla inkompetens kan inte ens vara möjlig. Är det konstigt att vi drabbade fäder får konspirationsidéer?

Vårdnaden skulle ryka vid minsta lögn säger en människa som påstår sig vara socionom på Maja Lundgrens blogg som någon slags bevis på att mammor inte ljuger om såna här saker. Den socionomen jobbar definitivt inte i Kungsbacka kommun. Denna mamma har inte gjort annat i tre år, ivrigt påhejad av social"tjänst" mormor, kvinnojourer och annat jävelskap.  Detta bevisas gång på gång, men dom reagerar inte. FATTAR NI ??!!! Domstolsverket, åklagarmyndigheten, socialstyrelsen, skatteverket, rikspolisstyrelsen, datainspektionen och alla andra myndigheter som följer denna blogg....fattar Expressen?? aftonbladet?? SVT?? TV4?? eller NÅN av alla medier som varit här och läst. Hur tydligt skall jag behöva göra det?? Barnperspektiv MY ASS!!

 a crime to be a man

500 män sitter dömda på en kvinna ord


Jo det är sant. Någon annan bevisning behövs inte längre i vårt jämställda rike.

Visst har det funnits en rädsla för att denna fullt naturliga händelse skulle nå mormors öron, och mycket riktigt. Det var i det ögonblicket det förvandlades från en naturlig händelse till någonting smutsigt och fult.  

Apropå perversa så kan ni ju kika in på Ingrid Carlqvists blogg och läsa en  del av kommentarerna där från den gångna natten. Nu vädrar dom blod dessa sjuka människor som ser varje fängelsedom mot en far som en seger. Såna små detaljer som bevis är inte hela världen. Jag hade i natt en hård dust mot en sällsynt vidrig varelse därinne som numera går under namnet perversa fröken Dacke på denna blogg.

Jag hoppas den sjuke jäveln vågar sig hit så jag kan göra slarvsylta av fanstyget.

"Alla feminister är inte såna" piper en och annan till sitt försvar. Nej, det stämmer. Men dom som en gång var med och startade rörelsen i tron att den skulle handla om jämställdhet, skäms idag för att kalla sig feminister. Jag talar då om kloka kvinnor som fortfarande har ett intakt hjärta. Doris Lessing och Erin pizzey är två exempel, men dom är numera extremt lätträknade.

Släpp min dotter och låt henne få vara med sin familj!

Det är vad hon behöver nu. Inte fler förhör hos poliskärringar med en totalt vriden syn på sex och kärlek.

Detta måste rimligen ha gått upp för er redan, men ni måste väl hitta nåt sätt att ta er ur skitpölen som ni satt er i utan att det stänker för mycket. Eller är ni helt jävla blinda? I så fall får jag väl hoppas att det NÅNSTANS sitter NÅGON som fortfarande har ett barnperspektiv och samtidigt NÅNTING att säga till om.  

Det måste väl för fan finnas NÅGON NÅNSTANS som inte är helt jävla blind???!!!

I morgon drar jag ner brallorna på socialassistent Lotta Amberg i kungsbacka. Sedan står åklagare Per Åke Kvarnström på tur. För övrigt håller jag med Maja Lundgren om att rättvisa skall skipas i domstolar och inte på bloggar. Men när så inte sker? Trots 3,5 års försök och offrande av allt man äger och har, både vad gäller pengar, hälsa och relationer. När man har provat ALLT, offrat ALLT, men bara möts av tyst förakt och lögner, Vad gör man då Maja? Vad gör man, då ens barns liv står på spel? Kan någon svara på det?

Fy fan vad jag är trött nu....Kan ingen jävel reagera nångång?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer

  • Daddys säger:

    Av någon sabla anledning krånglar scriptet i Mozilla Firefox. Om ni klickar på en av knapparna och sedan går tillbaka med tillbaka pilen så funkar dom.



    Att göra kod som fungerar i 4 olika browsers är inte alltid busenkelt.

    2009-06-28 | 09:31:54
    Bloggadress: http://daddys.blogg.se/
  • Magnus säger:

    Har lyssnat på ljudinspelningen med förhörsledaren. Men gud hon är ju fullständigt, i brist på annat ord vrickad!



    Hur hon smackar och drar ut på orden när hon pratar om baaaaaarnets bästa, här på baarnens hus.



    Min analys är att hon ser sig som högre stående, som tycker hon sköter det jättebra då hon tydligt och sansat förklarar för den upprörde "förövararen" på ett sätt som han kan förstå.



    Samtidigt som hon förklarar så ger hon inga svar, blåser av förhöret för Ranias bästa, jaha Rania som inte vet om något av detta eller märkt något av detta. Nästa gång kanske det kommer förhållningsregler av typen att för Ranias bästa även om Joakim är långt borta i sitt hem så får han inte spela musik eftersom Rania då kan få dåliga telepatiska vibbar och baaaaaaaaaaaarnets bästa då inte tillvaratas.



    Hon gav inga svar mer än att Joakim inte fick vara med. Se till att du får det utlovade skriftliga beskedet. Jag tror hon ställde in eftersom hon inte var 100% säker på att du inte hade rätt att vara med. Vet själv inte hur det förhåller sig med det. Men anledningen att det skulle vara för barnets bästa ter sig oehört löjlig.



    Jag lider verkligen med dig Joakim att mötas av sådana här skrämmande människor som behandlar en nedlåtande i ett försök att vara tydlig, samtidigt som de inte lyssnar på ett ord man säger måste vara fruktansvärt. Att du inte tappar humöret är beundransvärt personligen så vet jag inte om jag hade haft det tålamodet.

    2009-06-28 | 09:32:12
  • daddy säger:

    Grymt skönt att se att det fortfarande finns människor med vettet i behåll här i riket.

    Ibland undrar man om vi är en minoritet...

    2009-06-28 | 09:45:20
    Bloggadress: http://daddys.blogg.se/
  • omar säger:

    vem är din advokat? Han verkar va bra

    2009-06-28 | 09:50:45
  • Daddy säger:

    Min offentlige försvarare är Peter Haglund i Falköping. En man som sen länge har sett igenom det som sker mot fäderna. han blev själv anklagad för att vara pedofil då han badat med sina döttrar då dom var små.



    Den gången hade dom en omröstning direkt på TV4 huruvida advokat Peter Haglund var en pedofil eller inte...jo det är sant.



    Eftersom Peter är på semester så har jag vid detta möte med mig hans anställde jur kand Alexander Barkman. Också en vass kille som fattat.

    2009-06-28 | 10:05:12
    Bloggadress: http://daddys.blogg.se/
  • susanna svensson säger:

    Här är en artikel som ytterligare belyser socialsvängens inkompetens. http://www.nyapolitiken.biz/sve_politik/rattslosa-foraldrar-o-barn.html

    2009-06-28 | 10:23:39
  • daddy säger:

    Min bevis lista lider än så länge av ebn del barnsjukdomar märker jag. Får fixa det sen. Måste bort från skärmen ett tag....



    För er som har problemet att menyn försvinner innan ni hunnit ner till rätt länk. Håll nere vänsterknappen på musen medan ni drar den neråt så avhjälps det.

    2009-06-28 | 10:41:56
    Bloggadress: http://daddys.blogg.se/
  • Am säger:

    Jag har följt din blogg i några månader nu och jag måste säga att det har ändrat mitt sett att se på Sverige och dess politik.

    Jag kallade mig själv för feminist när jag var runt 18 år och var till och med medlem i en RC grupp i Malmö. Efter några månader så blev jag dock äcklad då vi fick en ny medlem och hade ett möte med henne. Hon sa "Jag kan inte vara vän med en man såvida han inte inser att allt fel i samhället är pga hans kön". Hur kan man ens säga en sån sak?

    För mig innebar feminismen rösträtt för alla kvinnor i världen, humanare våldtäktsrättegångar (var själv utsatt för en som barn) och lika lön.

    Men feminismen i Sverige har spårat ur totalt. Det är inte längre "lika för alla". De har blivit giriga.

    Jag blir förbannad när jag ser hur du och andra pappor behandlas. Och varför? för att ni är födda män?

    Så länge de stora medierna ger sitt stöd åt detta så kommer samhället bara att bli sjukare och sjukare. Jag hoppas verkligen att någon i allt detta ser hur sjukt det är och häver domen. Jag hoppas att barn som har vuxit upp under liknande situationer, där mamman har utnyttjat samhället med lögner, kliver fram och berättar hur det skadade dem. Någon måste ju reagera.

    Har babblat klart nu. Fortsätt att skriva om din dotter och din situation. Låt ingen tysta dig

    2009-06-28 | 10:56:53
  • daddy säger:

    För mig får kloka människor "babbla" hur mycket dom vill på den här bloggen.



    Tack!



    //D

    2009-06-28 | 11:00:00
    Bloggadress: http://daddys.blogg.se/
  • valens säger:

    Håll ut Jocke och fortsätt fokusera!

    Alla fronter är viktiga i denna absurda kampen. Se till att hålla koll på alla dessa fronter, Det ena leder till det andra.

    Jag själv inleder min semester med en hetsig vecka i min kamp för min dotters upprättelse, först och främst!

    Så länge har jag lyckats sätta "monstret" i obalans!

    Och denna (kommande) vecka kommer deras kortspel börja rasa ordentligt. En första dominobricka har redan fallit!...



    Håll ut Jocke och fortsätt fokusera!

    2009-06-28 | 13:05:13
    Bloggadress: http://visa.respEQt.nu
  • Tommy Jonsson säger:

    Talade förhörsledaren verkligen om dig som "förövare"?

    2009-06-28 | 13:16:56
  • Daddy säger:

    You bet..

    2009-06-28 | 13:17:50
    Bloggadress: http://daddys.blogg.se/
  • Tommy Jonsson säger:

    Jag har Morzilla Firefox och hittar inte den blå knappen man ska trycka på? Jag vill lyssna på Del 1?

    2009-06-28 | 13:30:06
  • Daddy säger:

    Tommy



    Om det är del 1 av mitt möte med Maria Brage du menar så finns den på själva bloggen i en inbäddad spelare.



    De blå knapparna som jag talar om finner du i högermarginalen under bilden där det står "evidence"

    På den ena står det ljudfiler och på den andra står det dokument. Om du inte ser dom så klicka på "Daddys" längst upp så du kommer till bloggens första sida.

    2009-06-28 | 14:13:06
    Bloggadress: http://daddys.blogg.se/
  • lena säger:

    FY FAN Jocke!

    Har lyssnat på inspelningarna. Hur kan man säga joakim så många gånger på ett sånt jävla kränkande sätt? Det har Maria Brage gått på kurs för att lära sej, på skattebetalarnas bekostnad.

    Det är mycket bra att du dokumenterar och lägger ut allt. Så småningom kommer även nötterna på Soc att fatta att det inte ser bra ut, att hitlerfasoner inte är ok. Fortsätt Jocke, hade jag varit din dotter så hade jag varit mycket glad för att ha en pappa som bryr sej så, det är kärlek.

    Förstår att detta kostar massor av energi(din självbehärskning när du försökte tala med polishäxan är beundransvärd,själv hade jag flippat), du måste spara lite energi, ett sätt är att fullkommligt ignorera bajamajahaket,där sägs inget av värde alls,ett ställe för latrinlovers, så skit i det!



    Så nu, en viktig fråga vad är det för nummer man kan smsa lita stålar till din kamp?



    Glöm inte att chilla lite mellan varven. Du kämpar så hårt, tänk lite på dej själv också.

    Varma kramar lena

    2009-06-28 | 14:54:29
  • Daddy säger:

    Hej Lena och övriga.



    Jo nog kostar det energi alltid. Jag kanske låter lugn, men inuti brinner en iskall eld som jag aldrig i mitt liv har känt förut.

    Men jag har rasat nästan 30 kilo i vikt sedan denna jävla mardröm började. Ni som läst dokumenten ser ju hur mamman betygar att hon förstår att en pappa är viktig. Varför vetefan, för ingen annan av nötterna verkar ju ha begripit det.



    Men man kan ju fråga sig då varför mamman då jag låg på sahlgrenskas hjärtintensiv i en vecka fullständigt gav fan i att ens förhöra sig om Ranias pappas hälsotillstånd.

    Inte heller en gång under dom fyra veckorna som jag sedan vårdades på sjukhus brydde hon sig om att kolla om jag levde eller inte.



    Min mor ringde den gången och väjade till henne att sluta med misshandeln, men det blev en lur i örat den gången med. Så viktig är en pappa i hennes värld.



    Jag har ratat idén med SMS. Dom skurkarna tar ju nästan hälften i avgifter. Om man vill stödja mig så kan man köpa min musik, och betala via paypal.

    Allt man behöver veta står i högermarginalen.



    Tack för era kloka mail. Det ger mig en smula hopp om mänskligheten att se att det fortfarande finns empati och medkänsla därute i mörkret.

    2009-06-28 | 15:45:44
    Bloggadress: http://daddys.blogg.se/
  • lena säger:

    Jocke! Jag är tjej,blonda slingor,långa ben, vet inte om det har med saken att göra, men jag för det inte att funka med din musik.



    Kan du inte lägga ut ett PG nummer el BG nummer?

    Tycker du att det känns läskigt att göra det?

    Eller pinsamt? Känn inte så, den gränsen är passerad. Jag vet att det är flera som vill stötta dej ekonomisk och inte är så duktiga på det tekniska.



    Känns det för jobbigt, så meila Monica ditt kontonummer så meilar hon mej, för stötta dej det vill jag åt det bestämdaste göra.

    Det är en mycket viktig kamp du för, inte bara för dej o ditt barn, utan för flera.

    Kram lena

    2009-06-28 | 16:06:30
  • Åskådare säger:

    2:31 in i del 2 så säger Jocke/ombud att "barnets bästa är inget skäl". VAD menar ni med detta?



    Jag kan tyvärr inte hålla med alla som anser att Brage gör bort sig i bandupptagningarna. Tvärtom så anser jag att Jocke, i sin desperation, faktiskt förvärrar situationen. Med detta har jag alltså INTE tagit ställning i detta fall men lämnat en åsikt gällande bandupptagningarna.

    Visst du (Jocke) inte VAD du var skäligen misstänkt för när du hade Brage intill dig? OM du visste det, varför ställer du isf frågan på nytt? Visste Brage att du bandade erat samtal?

    2009-06-28 | 18:14:29
  • Daddy säger:

    Barnets bästa är inget skäl. Vi anser att det är för barnets bästa att ställa in förhöret FÖR ATT:....hade varit ett skäl. Men för dessa mörkermänniskor finns det alltid en utväg så fort det blir besvärligt. Speciellt två är populära att ta till.

    1. Barnets bästa Punkt!

    2. Det kan vi inte kommentera, det är sekretess och du är ju inte vårdnadshavare.



    Om du inte har begripit det än så lär det komma att klarna längre fram...



    2009-06-28 | 19:30:14
    Bloggadress: http://daddys.blogg.se/
  • Tommy Jonsson säger:

    Har Brage uttalat en förutfattad åsikt att du är en förövare och Rania ett brottsoffer så ska du kunna få henne utbytt. Prata med Peter Haglund.

    Förhöret med Rania var också starkt påverkande.

    2009-06-28 | 20:49:33
  • Roback säger:

    Maria Brage? Kolla bildtexten i den här krönikan:



    http://www.expressen.se/kronikorer/lizamarklund/1.1507028/liza-marklund-trang-inte-ut-vara-musiker



    Ödets ironi? konstigt sammanträffande? För inte kan det väl vara samma "Maria Brage" som är med i det famösa bandet Stockholm Stoners tillika kompisar med en viss expressen-krönikor som förordar kinesisk censur av nätet samt skriver "sanna" böcker?



    2009-06-28 | 21:35:49
  • Leroy säger:

    Förutom den förskräckliga krönikan så fick ju Liza gratis reklam av Cecilia Gustavsson på A-bladet och den finns så klart inte på nätet. Vad jag kan se men ett märkligt omen verkar det vara Roback.

    Leroy

    2009-06-28 | 22:08:05
  • daddy säger:

    Jag har tänkt tanken på att öppna ett bankgiro, men det känns lite onödigt. Det är busenkelt att sätta in pengar på Paypal. Det enda ni behöver är min mailadress och ert kortnummer. Men jag kan kolla med banken om det går att öppna ett bankgiro. Kan man göra det som privatperson?



    Är det ingen som reflekterat över det faktum att Maria Brage vägrar att tala om för mig vad jag är skäligen misstänkt för? Är det ingen som frågar sig varför hon envist vägrar att svara på en enkel fråga då hon vet att hon blir inspelad?



    Det som jag delgivits som skäligen misstänkt för är nämligen inget brott enligt svensk lag.

    Om "genom att ha låtit barnet röra ens könsorgan" skulle vara brottsligt skulle enligt RFSUs statistik minst var femte svensk förälder vara skyldig till sexuellt övergrepp på sitt barn.

    det blir ju rätt bisarrt när man är skäligen misstänkt för något som inte ens är brottsligt, eller är det bara jag som tycker det?



    Men hela det här fallet är helt bisarrt från början till slut. Jag skall snart posta ut ett nytt inlägg.

    2009-06-28 | 22:34:33
    Bloggadress: http://daddys.blogg.se/
  • Tommy Jonsson säger:

    Jag tror att din advokat skall ha rätt att sitta med i medhörningsrummet och ha möjlighet att ställa frågor genom förhörsledaren.

    Bra att ni begärde skriftligt beslut med motivering innan förhöret ägde rum. Det var kanske det som gjorde henne spak, så hon avbröt förhöret med Rania.

    Har du hört något om att Rania går hos BUP eller någonstans för behandling? Det brukar sättas in behandling för barn som påståtts blivit utsatt för övergrepp redan innan det är konstaterat att ett brott har begåtts.

    2009-06-28 | 23:25:16
  • daddy säger:

    Jag besvarar dessa frågor i nästa inlägg.

    2009-06-28 | 23:58:50
    Bloggadress: http://daddys.blogg.se/
  • L.P säger:

    Ranias mamma!



    Allt detta som sker runt om Rania påverkar henne mycket negativt,och hela hennes värld har säkerligen redan rasat ihop fullständigt pga de inblandades agerande.



    Det är ett övergrepp riktat mot Rania ifrån myndigheterna,på en mammas missriktade hat mot en far dvs Daddy!



    När ska ni,tjänstemän,poliser och utredare inse hur illa Ranias situation är?



    Och när skall ni agera "utifrån barnets bästa"?



    Flytta Rania omgående till sin pappa,så att han kan ta hand om henne innan det är försent ATT hjälpa Rania!



    Rannsaka er själva,erkänn era fel,ta de beslut som behövs för att ge Rania det HON önskar sig!



    Rania har uttalat sin egen vilja,det är er skyldighet som myndigheter att lyssna på henne,trots hennes ålder.



    //L.P



    www.pappa-barn.se



    2009-06-29 | 01:45:01
  • Christopher Ashplant säger:

    Hej "Daddy".



    Vi i "Föreningen Barntjuv" och dem vi företräder har länge uppmärksammat ditt fall och är beredda att agera på det sätt du finner vara lämpligt.



    INGEN mer förälder ska behöva fängslas (såsom t.ex. "Bengt", som var felaktigt fängslad i ÅTTA år), utan ordentliga bevis för att ett brott har begåtts.



    INGEN mer förälder ska behöva få sitt föräldraskap ifrågasatt.



    Föräldraskap MÅSTE vara någonting OKRÄNKBART och KONSTANT, snarare än kränkbart och relativt!



    För oss är det en självklarhet.

    I en rättssal måste tyvärr den allra minsta självklarhet bevisas (oftast av pappan).



    Det som utomstående bekanta tycker är vansinne, ter sig i en rättssal normalt.



    Jag undrar varför.



    Ett föräldraskap MÅSTE vara OKRÄNKBART, med mindre brott är begånget!



    Jag talade igår med en "grekinna", som lät meddela att i Grekland (också medlem i EU, eller hur?) ser det helt annorlunda ut, när det gäller familjerätt(eller snarare "familjeFEL"; kul att du tycks ha myntat det uttrycket förresten).



    I Grekland får tydligen pappor vårdnaden, etc, enl. vad jag har hört (OBS! källor saknas).



    Kanske dags för ALLA svenska fäder att flytta till Grekland?



    Skicka ett e-mail till mig, så arrangerar vi gärna en aktion e.dyl.



    Vi kontaktade Aftonbladet igår, ang. ditt fall.

    Du har tydligen redan själv gjort det förut men det skadar inte om fler gör det, tvärtom.



    /

    CA

    2009-06-29 | 03:28:28
    Bloggadress: http://www.barntjuv.tk
  • Rospiggen säger:

    Det bara MÅSTE finnas någon som ser, läser, hör, lyssnar och förstår - det bara måste det!!



    Fy fan, det här är helt jävla sanslöst! Tyvärr sitter jag på jobbet och hinner inte skriva någon längre kommentar men gudarna ska veta att jag har god lust att skriva både länge och väl vad jag känner och tänker när jag läser det här inlägget.



    Baaaarnens bästa?? Jojo, my ass - en sekt är vad det är!

    2009-06-29 | 10:56:31
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera inlägget här: